« Rihanna caught her Dad smoking crack | Main | Chris Brown & Elephant Man collaboration - "This tune a go dun the place" »

Five sex questions with Spice - "Mi love wine pon di edge"

spice_female_deejay.jpgOutAroad.com:
What is your favourite sex position and why?

Spice:
Siddung pon it is my favourite sex position because I am always in control and mi love wine pon di edge.

OutAroad.com:
During sex do you like it when your man is in control or do you prefer to be in charge?

Spice:
I like to be in control because it’s the only time I get to feel like I am in charge and I love just watching him getting weaker & weaker.

OutAroad.com:
Being an artiste how often do you get to have sex?

Spice:
Well as an artiste you can scale it down to once per year, but in real life I would do it like everyday.

OutAroad.com:
Do you believe in using sex toys?

Spice:
No! Never, never have and never will, that’s just not my style.

OutAroad.com:
Do you rather to have hours of sexual intercourse or do you find it to be more when it’s short and spicy?

Spice:
I love to have sex for hours because I love the competition.

Posted by Jamaicanista | February 18, 2008 12:55 PM

Poor Mr. Spice...once a year?!?!?

Kavelle:
Posted by Kavelle | February 18, 2008 1:32 PM

how yuh mean spice no sex toys around, a di we like fi siddung pon and wine pon di edge

d'angel fan:
Posted by d'angel fan | February 18, 2008 1:53 PM

outaroad i love this feature but when am i going to get to read d'anfgel's five sex questions, cum man uhnu need fi work on that one, an soo!!

big up yuh self spice

Beautiful gal:
Posted by Beautiful gal | February 18, 2008 2:18 PM

mi did spice answers would have been real sexual and mad due to the kind of songs she sings, but I guess she's shy when it comes to sex

K'di:
Posted by K'di | February 18, 2008 3:32 PM

gwan me fren....fi hours and thing? hope is a competitive man you have.

fat pumpum:
Posted by fat pumpum | February 18, 2008 9:00 PM

Buoy Zumjay yuh song sell off mek some idiot buoy gweh wid dem pirate song bout "wine on di edge" my man love when mi Katch it pon di edge an bump off him h**dhead ah weh dem hear bout. Busy need fi stop turn people song inna im own a whole eep a song me si di man mek feem but yur song a original Zum an no lil' idiot buoy caah tek dat from yuh.

Bad gyaal seh dat:
Posted by Bad gyaal seh dat | February 18, 2008 11:36 PM

Well well well...mi waa fi hear bout Macka Diamond Sex Question..A real rudy dat inna bed mi sure a dat!! and also wanna hear bout Nikki Z sex questions....Spice mi know yo luv to show him how yo handle di ride!!lol

neville smith:
Posted by neville smith | February 19, 2008 1:03 AM

wall spice somting wrong whit you why me cud not have you on just sex you ones a year

gareth:
Posted by gareth | February 19, 2008 1:08 AM

if me and spice deh mi a mek sure shi get sex regular if she's on tour i will of to be there even if a two weeks out of di tour mi of be there

miss new york:
Posted by miss new york | February 19, 2008 7:45 AM

Spice mi like you style, but once a year mi find dat hard fi believe, de way me love sex mi would of die if me a get it once a year. If you so bad inna bed your man would make sure say you get it more regular. Step up you game spice.

lalesa:
Posted by lalesa | February 19, 2008 6:07 PM

gwaan mi gal!!!!!!!!!!!!!!!but still caan lef out mi backas!!!!!!!!mi jus hope yuh can drive yuh man crazy as it sounds

mark:
Posted by mark | February 20, 2008 8:04 PM

now i know why beenie man move towards her on tour the girl not getting any c*ck so wah day as the c*ck enter she breed

colleen:
Posted by colleen | February 21, 2008 10:59 AM

OK

niche:
Posted by niche | February 22, 2008 4:12 PM

mi like style when it come to the hours part just my thing

sashine:
Posted by sashine | March 4, 2008 9:20 PM

gwaan mi gal,Yuh HOT EEEH.mI KNOW YUH MUS BAD.Gal yuh whaa wine and guh dun wine and guh dun nuh siddong pon it siddong pon it.

Posted by Anonymous | January 26, 2009 7:57 AM

I need to see more of these sexy girls that is posted.

tight pussy:
Posted by tight pussy | January 7, 2010 10:01 AM

u right.wen u get d chance mek use a it.mi hear seh u @kartel f**k.